Hoe gaan wij om met het Corona virus?

Alle locaties van Fysiomobilae Fysiotherapie zijn geopend voor alle behandelingen, wij hanteren de maatregelen van het RIVM.

• Bij klachten van verkoudheid, hoesten, keelpijn, kortademigheid, koorts of hoofdpijn verzoeken wij u contact op te nemen. De afspraak kan dan niet fysiek plaatsvinden, maar kan in dit geval via beeldbellen plaatsvinden. Bij twijfel neemt u contact op met uw therapeut.
  • Wij nemen extra maatregelen voor wat betreft de hygiëne, schoonmaak en beschikbare ruimte in onze praktijk.
  • In de wachtruimtes is ruimte gemaakt zodat er 1,5m afstand kan worden gehouden en zijn de starttijden van de behandeling aangepast zodat niet alle patiënten tegelijk in de wachtkamer zijn.
  • Mocht u of de therapeut dat willen is het gebruik van mondkapjes en handschoenen door de therapeut mogelijk
  • Kom alleen naar een afspraak, er is geen extra plaats in de wachtruimte gereserveerd behalve dan voor uzelf.
  • Kom op tijd voor de afspraak, maximaal 5 minuten van tevoren.
  • Wij verzoeken u om twee handdoeken mee te nemen naar de praktijk.
  • Mocht u liever hebben dat uw afspraak via beeldbellen of telefoon gaat, laat dit dan even weten aan uw therapeut. Dit kan uitgevoerd worden op hetzelfde tijdstip als de afspraak staat gepland.
  • Groepsbehandelingen zoals medische fitness en zwangerfit zijn ook weer mogelijk.
  • Hydrotherapie op onze locatie On Campus is ook weer opgestart.
  • Voorlopig hebben we geen inloopspreekuren

Heeft u verdere vragen, dan kunt u contact opnemen.