Update 14-5: Hoe gaan wij om met het Corona Virus - Fysiomobilae
3382

Update 14-5: Hoe gaan wij om met het Corona Virus

Update 14 mei:

Fysiomobilae is weer geopend voor fysiotherapeutische behandelingen onder de volgende voorwaarden:

• Alleen individuele behandelingen (groepen mogen nog niet)
  • Bij klachten van verkoudheid, hoesten, keelpijn, kortademigheid, koorts of hoofdpijn verzoeken wij u contact op te nemen met uw therapeut. De afspraak kan in dit geval via beeldbellen plaatsvinden. Bij twijfel neem aub contact op met uw therapeut.
  • In de wachtruimtes is ruimte gemaakt zodat er 1,5m afstand kan worden gehouden en zijn de starttijden van de behandeling aangepast zodat niet alle patiĆ«nten tegelijk in de wachtkamer zijn.
  • Mocht u of de therapeut dat willen is het gebruik van mondkapjes en handschoenen door de therapeut mogelijk
  • Kom alleen naar een afspraak, er is geen extra plaats in de wachtruimte gereserveerd behalve dan voor uzelf.
  • Kom op tijd voor de afspraak, maximaal 5 minuten van tevoren.
  • Mocht u liever hebben dat uw afspraak via beeldbellen of telefoon gaat, laat dit dan even weten aan uw therapeut. Dit kan uitgevoerd worden op hetzelfde tijdstip als de afspraak staat gepland.
  • Onze locaties zijn bijna allemaal weer geopend behalve locatie SV Zwolle
  • Voorlopig hebben we geen inloopspreekuren
  • Het therapiebad in Windesheim is nog gesloten, dus voorlopig nog geen hydrotherapie.

Uw Fysiomobilae team.

2 Reactie's