Hoe gaan wij om met het Corona virus?

Alle locaties van Fysiomobilae Fysiotherapie zijn geopend voor behandelingen, wij hanteren de maatregelen van het RIVM.

Na aanscherping van de Corona maatregelen heeft Fysiomobilae besloten dat alle therapeuten werken met mondkapjes. Ons dringende verzoek aan u als patiënt is om ook een mondkapje te dragen op al onze locaties en tijdens uw behandeling. (per maandag 5 oktober 2020)

• Wij nemen extra maatregelen voor wat betreft de hygiëne, schoonmaak en beschikbare ruimte in onze praktijk.
  • In de wachtruimtes is ruimte gemaakt zodat er 1,5m afstand kan worden gehouden en zijn de starttijden van de behandeling aangepast zodat niet alle patiënten tegelijk in de wachtkamer zijn.
  • Mocht u of de therapeut dat willen is het gebruik van handschoenen door de therapeut mogelijk
  • Mocht u uw afspraak liever om willen zetten naar een online of telefonisch consult, neem dan contact op met uw therapeut
  • Verderop leest u in welke gevallen uw afspraak niet door kan gaan en we u vragen de afspraak af te zeggen of om te zetten in een telefonisch of online consult
update 5-11-2020:
  • In overleg met On Campus blijft het therapiebad geopend voor individuele behandelingen op afspraak. Uw behandeling in het bad kan doorgaan, met inachtneming van de regels van het RIVM.
  • De groepsles in het therapiebad komt te vervallen de komende 2 weken.
  • Medische fitness blijft mogelijk, u traint individueel en de 1,5 meter blijft gewaarborgd.

Een afspraak bij Fysiomobilae

De afspraak kan niet doorgaan indien:

• U last heeft van een of meerdere van de volgende klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoesten, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak
  • U in de afgelopen 7 dagen zelf gediagnosticeerd bent met het coronavirus
  • U op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten heeft
  • Uw huisgenoot/gezinslid gediagnosticeerd is met het coronavirus en u korter dan 10 dagen geleden contact heeft gehad met deze persoon terwijl hij/zijn nog klachten had
  • U in quarantaine bent omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het coronavirus gediagnosticeerd is
  • U de afgelopen 10 dagen op vakantie bent geweest in een code oranje gebied

Wij vragen u om:

• Twee handdoeken mee te nemen naar de praktijk.
  • Alleen te komen, met uitzondering van 1 ouder of begeleider wanneer noodzakelijk.
  • Op tijd op de afspraak te zijn, kom maximaal 5 minuten van tevoren.
  • Een mondkapje te dragen op al onze locaties en tijdens de behandeling (dringend advies)

Heeft u verdere vragen, dan kunt u contact opnemen.